PukScharbau

PUK SCHARBAU
KOMMUNIKATION LEDERSKAB FORANDRING

Communication can change behaviour. Good communication can change people and transform the way we operate and create results together.

 

Vil I gerne skabe endnu bedre kontakt til kunderne?

Optimer jeres service og skab en forbedret kundeoplevelse der hvor kunderne er i kontakt med jeres virksomhed

Dine medarbejders adfærd,  kropssprog, og sprogbrug overfor kunderne  er nøglen  til at skabe loyale kunderelationer  der gør, at de kommer igen. En god start på en succesfuld optimering af jeres service er, at kortlægge  jeres kunders kontaktpunkter alle de steder hvor kunden møder jeres virksomhed, og oplever jeres kommunikation. Det er vigtigt at forstå gappet mellem den nuværende - og den optimale service. Næste skridt på vejen mod en optimeret kundeservice er derfor, at foretage en gap-analyse for at få identificeret hvor jeres service kan optimeres.

God service handler om processer, produkter og personer

Jeg arbejder med optimering af kommunikation på kontaktpunkter, både i budskaber og i adfærd. Gennem workshops og træning af medarbejdere, skærper jeg både mindset og kultur omkring god servicekommunikation.  For at gøre et flyvsk begreb håndgribeligt, arbejder jeg med enkle og konkrete værktøjer, så alle får samme afsæt og begreber at arbejde ud fra.

Servicerejse

En god start på en serviceopgave, er at se på de forskellige kontaktpunkter som en kunde eller gæst har med din virksomhed. Hvad oplever kunden og hvor kan der optimeres?

Skærmbillede 2014-01-27 kl. 09.13.09.png
Puks workshop om vores servicekommunikation er den bedste facilitering, jeg indtil nu har oplevet og jeg ville ønske, jeg havde gjort det for længe siden. Årsagen ligger dels i Puks forståelse af vores verden, og hvor vi er samt dels det velforberedte program, som løbende blev justeret til undervejs, ved at hun hele tiden mærkede efter hvor vi var. Selve programmet var et godt mix af modeller og fakta til hovedet samt øvelser til krop og følelser. Nogle af øvelserne var meget virkelighedsnære og det betød, at vores diskussioner var konkrete med udgangspunkt i vores hverdag. Puk var god til at lade de rigtige diskussioner løbe og samtidig sikre at vi kom videre i programmet.
Det er et ekstra særligt krydderi, når hun med udgangspunkt i sin skuespillerbaggrund demonstrerer pointerne og dermed får vi alle trukket på smilebåndet. Vi fik et konkret outcome i form af nogle servicedogmer, som konkrete ting vi kan arbejde videre med.
— Ulla Langeland Elk, Director, Administration & Finance, Advice
Skærmbillede 2014-01-27 kl. 09.43.33.png